Sunday, November 9, 2008

kenapa harus menanggung malu? zoe anna bertanggungjawab...

* take a recent photo of yourself OR take a picture of yourself RIGHT NOW.

* DONT change your clothes. DONT fix your hair, just take a picture.

* Post that picture with NO editing.

* post this instruction with your picture.

* Tag 10 people to do this.


ok... lewat kebelakangan ini ramai makhluk blog yang men-tag aku... sebab utama
aku menjadi mangsa masih lagi menjadi tanda tanya... maksud aku simbol ini '?'

ok... gambar ini diambil tanpa edit... bukti ada di belakang menunjukkan
saki-baki seluar kecil milik teman sebilik...



ok... tag seterusnya dari dihaq aku nukilkan kemudian...

33 comments:

iLa SindaReLa said...

ooh..tidak..
jd mangse tag..
** anda nmpk lbh "bagus" dgn gmba sebegitu..haha..

matpik said...

kenapa masih ada nama aku??

Norly Azman said...

ye ke tak edit? rambut tu nampak macam elok sangat je...sebelum amik gambar mesti dah make up dulu ni...

ceri masam said...

undie hitam!!

mesti kekuantumannya dasat!
hahahahahhahaheheheheh

korang nih cute2 kan?
ish... nasib baik akak korang nie dah tua, kalau tak, grr...

hahahahahhahah! kidding!

zoe la yang punya angkara! i did mine (the tag) and will publish it later tonite :)

tank said...

@^^ ila_sindarela ^^- jadi aku akan mula bersemuka dengan vip-vip terkenal sebaik saja bangun dari tidur...

@matpik- sebab identiti kau masih diragui... syaitan,mungkin?

@cik nolz- gambar ini diambil sejurus selepas bangun tidur... jika rambut elok salahkan bantal...

@one love- sedasyat buluh perindu...
tua tak semestinya kalah...
ok kidding juga...
janji yang dikata harus dikota..

Anonymous said...

weiii! kenapa akuuuuuuu!!!!

Zoe Ana Yusof said...

yayyyyy! akhirnyee...
hahahaha.
pergh,cutenye?(menyokong statement one love)
kalau ini yg dimaksudkan oleh nerd yg memakai kemeja butang sampai ke leher, saye pon nak enroll masuk utp.. kahkahkah

;P

thanx tank!

tank said...

@hey...ini aku- sebab kau memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan... tahniah...

@zoe ana- kau bersetuju bukan? dengan rupa paras aku nampak seperti budak yang banyak menghabiskan masa bersama buku-buku pelajaran...
ur welcome...

iLa SindaReLa said...

ya..
promote la dri anda sejurus slps bgn tdo..
pasti berjaya..
haha..

Anonymous said...

skang ni camera aku rosak & blum sempat repair. cmra phone pulak aku tak tau mana letak cable dia. 2 3 hari lagi aku upload. aku bagi muka paling wtf kat kau tanpa mekap. okeyyyy bebeh!ngehngehngeh!

maikel said...

adeh kene tag la plak....
aku bknnye xnk menyahut tag ko nie tank, tp aku xde kamera...
hp aku plak hp plg klasik kt dunia nie...
so aku xbole la nk reply tag ko...
sori...

seyn said...

aku leh ckp..muka ko sgt cute seperti spender hitam DKNY tu..amat memberansangkan pic ni tanpa editan..

LiyanaHassan said...

haha tank kene jugak ke tag ini..
huu..

amy said...

sampai ati meng'tag' sy.
isk
tp takpe
sememangnye bad mood itu beruba menjadi ok

tank said...

@^^ ila_sindarela ^^- adakah ini benar? aku bimbang akan dihalau keluar sambil mendapat cacian mereka...

@ hey...ini aku- alasan palsu diterima... aku sentiasa nantikan... jika ada sedikit cun aku tak terima...

@maikel rossi- jika kau tak mahu gambar kau bersama levi's terbalik dipaparkan di hadapan skrin blog aku, adalah lebih baik kau menarik balik kata-kata...

@seyn- jangan samakan kepunyaan dikau yang bersaiz xxs itu...

@nur liyana- angkara zoe ana... aku sedang berfikir tag yang terbaik sebagai balasan dendam untuknya...

@amy- janganlah berkecil hati... tag hanya sekadar hiburan blog semata-mata... tiada niat buruk di sebaliknya...

NA said...

elele
oter rambut la tu

ohvee said...

aha..spongebob ye?

D said...

teruja tengok muka kau tanpa edit.
kalau edit lebih kacak mungkin.

tank said...

@nazminabdullah- kalau pasal rambut kamu boleh tanya bantal...

@i love me- kalau soalan itu tentang baju yang aku pakai, jawapannya ya...

@dyana- supaya kau boleh memikat aku yang telah di-edit?

maikel said...

oi tank...
gambar levis terbalik tu ade kt ko ke...
demit....
jangan ko berani mempamerkan gambar tersebut kerana ia bole menimbulkan pergaduhan...

كازيرا said...

wa..rambut cantik je duduknye..
xpe janji x fix ape2 pon..(^_^)

Lady Dyla said...

mmg xberedit...

tantek je view kt blkg..

Fafa Aziz said...

yay! got my name:)
thanks:)
hihik.
gumbira~
:D

Zoe Ana Yusof said...

hahaha.tank..
aku tau ko baik.kan kan?
takbaik balas dendam
:P

Anonymous said...

hoiiiiii tank! update la.kau bukan baca buku pun kannnnnn????hehehe...

tank said...

@maikel rossi- kenapa kau begitu bimbang? adakah kaitan dengan kau?

@ ~::kazira::~- betol... betol... betol... tahniah kerana tidak berpandangan seperti orang lain...

@shweet byatch- bukan tantek tp sunti...

@farha ; annie- jadi sila balas dengan segera...

@ zoe ana- aku baik memang fakta wajib tahu... tapi darah mesti dibalas dengan darah (petikan kata-kata hang tuah)

@hey...ini aku- bagaimana kau tahu gerak-geri aku? sedaya upaya aku sorokkan dengan tidak meng-update... setelah abis exam baru aku update sebab tidak mahu rakan-rakan tahu aku tidak baca buku...

Anonymous said...

yeaaaa.. aku ada magic. cuti ari tu aku blajar magic.. tapi tak magic pun.. aku tau kau mesti ketagih mcm aku..hehehehe..pegi sikat rambut!

Unknown said...

owh, tank ade blog rupa nya..

oit, gi pangkor tak?

Anep said...

Aku nak ambil gambar candid aku dalam bilik aku. Tapi 2 orang pompuan mix ni x nak kluar lagi, jadi x boleh nak ambik gambar lagi.

(lagi pun aku masih bertuala)

kaw faham kan?

Unknown said...

tlg kasi number hang kat email ak...

syafiqn@hotmail.com...

hang dah bace buletin kat group ke blom?

iLa SindaReLa said...

wooh..
lame nye x update..
blom abis exam lg??

tank said...

@hey...ini aku- jangan belajar magic yang boleh mengintai aku di kamar... sikat aku patah...

@pemberita- apa kau buat dengan dua sisa aku tu?

@ ^^ iLa_siNdaReLa ^^- berakhir hari ini... sekarang mood blog kembali pulih...

farhan said...

ah..pabila bosan..terkenang mimik muka tank berceritakan tentang emosi bliau ketika di lawat nenek berkumis beruk, tergerak aku melawat page ini..dan post ini agak menarek untuk aku komen..sedarlah kwn2..pic itu ade lah tipu semate2..pic sebenar ade di page frenster aku..dlm pic yg dipos ini,hnye warna seluar kecil itu saje yg benar..dahulu nya berwarna putih suci..tatapi,setelah diguna pakai oleh tuannya,ia menjadi warna sedemikian..ramai yg musykil tatapi hanya tank dan aku sahaja yg mgetahui rahsia dsebalik misteri itu..btw tank..anda utang aku 4ketul mekciken dan no metrik aku adelah 9924..