Saturday, November 22, 2008

aku hanya percaya kepada yang positif...

jawapan kepada tag dihaq...


Keras hati & degil.
(aku tidak mempunyai penyakit hati keras... degil itu manja...)
Kuat semangat & bermotivasi tinggi. (juga kuat keazaman... aku tidak suka hal berkaitan motivasi)
Pemikiran yang tajam. (aset aku yang paling penting)
Mudah marah apabila tidak dikawal. (100% fakta)
Pandai menarik hati & perhatian orang lain. (jika mahu ambil kesempatan sila lihat sifat di atas)
Perasaan yang amat mendalam. (romantik dalam percintaan)
Cantik dari segi mental & fizikal. (jadi aku berotak sexy?)
Tidak perlu dimotivasikan. (boleh cuba kalau mahu merasa kaki)
Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain. (apa boleh buat, aku sering dikelilingi syaitan berbadan insan... maksud aku matpik)
Mudah dipujuk. (hanya tawarkan aku langganan makanan percuma selama seminggu)
Bersikap sistematik (otak kiri). (dengan kata lain mempunyai jadual belanjawan sendiri)
Suka berangan. (aku lebih suka tidur)
Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu. (tak dinafikan)
Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit. (ape nie? takkan aku terpaksa selalu bersedia dengan ubatan telinga dan leher)
Daya khayalan yang tinggi. Permikiran yang tajam. (ini ulangan)
Pandai berdebat. (berakhir dengan pedang)
Fizikal yang baik. (hasil amalan jogging setiap pagi hari minggu)
Kelemahan sistem pernafasan. (bukan salah satu sebab aku kurang mahir berenang)
Suka sastera, seni & muzik serta melancong. Tidak berapa suka duduk di rumah. (sangat suka rumah di kala duit mencapai tahap maut)
Tidak boleh duduk diam. Tidak punya ramai anak. (siapa pun tak boleh duduk diam bila bercakap pasal lemah di ranjang)
Rajin dan bersemangat tinggi. Agak boros. (bukan tadi tulis aku bersifat sistematik?)

5 comments:

iLa SindaReLa said...

degil itu manja??
haha..
so, anda ini manja la??

~PA-JiN~ said...

arghh!!!!
aku xtaw nak komen apa da

Zoe Ana Yusof said...

woah.romantic?

:P

eh.ni macam ciri2 org lahir bulan may.

yeke?

tank said...

@^^ iLa_siNdaReLa ^^- dalam fikiran aku manja bermaksud ganas... tol ke?

@~PA-JiN~ komen tak membina...

@ zoe ana- bingo! 10 markah untuk kamu...

matpik said...

yang negatif itu benar belaka