Tuesday, October 28, 2008

ada apa sebalik nama timangan manja?



What Tank Means



T is for Thoughtful --> macam semua sedia maklum, aku memang sentiasa berfikir tentang masa depan dan tiada masa melayan karenah anak-anak muda mentah yang inginkan perhatian... pendek kata,sangat matang...



A
is for Amazing --> bermaksud di sini, tank ialah  nama yang cool! sangat ingin mempunyai nama sepertinya... jika dapat, pasti aku akan tinggal jauh nama-nama tandus seperti matpik,anep,seyn,lang,belang etc... sungguh mengecewakan...



N is for Neat --> apa boleh buat... memang sikap aku sejak lahir, jika ingin berhadapan dengan dunia luar yang penuh pancaroba dan anak-anak muda yang inginkan perhatian, pasti rambut disikat kemas ke bahagian tepi dan rapi, baju berkolar dimasukkan ke dalam seluar serta berbutang penuh... bertali pinggang kulit hitam serta berkasut kanvas menampakkan stokin putih tanpa corak...



K is for Keen --> adakah di sini bermaksud sikap natural aku iaitu tekun dalam menelaah pembelajaran atau sepenumbuk aku yang tajam seperti pisau? mungkin kelebihan ini yang membuatkan anep sampai sekarang tunduk hormat pada aku...


37 comments:

seyn said...

ape yg kuar untuk nama ko ni tank suma penipu...bile masa ko matured bitch!

Zoe Ana Yusof said...

Thoughtful
>>Dalam kematangan perlu juga ada sikap kebudak-budakan. kan?

Amazing
>>Haha.macam mane nak tau sifat-sifat nama yang tandus???!

Neat
>>ahaha. Bunyi seperti nerd yang sangat comel. xD

maikel said...

tankgeneration: tgk skali blog akui


maikel: dh
psl name tu
nnt2 la aku komen


tankgeneration: da 2 asal xde comment???!!!!!


maikel: nnt2 la aku komen

maikel said...

komen diatas adalah dr perbualan aku dan tank dlm gtalk...
sekian..

tank said...

@seyn- kalau kau tak puas hati, kau boleh berkawan dengan anjing...

@zoe ana-
>> aku lebih prefer sikap keanak-anakkan dari kebudak-budakkan... nmpk lebih sopan dan mulia..

>> boleh dikenalpasti dari senarai nama yang tertera... mereka seperti tidak mempunyai keinginan untuk hidup...

>> itu aku...

@maikel rossi- kenapa dunia selalu cemburukan aku? sehingga sanggup mengadakan perbualan palsu... kalau kau perlukan duit aku boleh bantu...

matpik said...
This comment has been removed by the author.
matpik said...

Tank = tangki kosong..

tangki tanpa nilai..jiwa kosong..hidup gundah..

tandus = gersang = kosong.
Maka terbuktilah tank itu tandus..nama yang tandus..

dan semestinya nama anda tidak manja..adik aku 4 tahun takut bila aku menyebut nama tank seperti takutnya marissa bila mendengar nama waris..waris dan tank adalah entiti yang sama..personaliti dan rupa..

Macam aku yang beriman seperti arshad tidak gentar pada kamu..(sambil tangan menadah doa dan menjerit takbir lalu tangan di halakan kepada kau lalu kau tercampak dan menghilang ketakutan)

*nama dan watak disebut adalah dari siri kegemaran ramai kekasihku seru..

seyn said...

yela..tgh kawan dgn anjing2 la ni..

tank said...

@matpik- bagaimana sebutan yang betol?
mad(gila atau dengan kata sopannya sawan atau tidak siuman) bergabung dengan pit(lubang yang bermakna hidup tanpa makna dan berlubang-lubang)= mad pit

atau

mat(nama yang tiada nilai seperti nama mamat... boleh digunakan seperti mamat itu, mamat yang mata keranjang atau sebagainya)bergabung dengan pig(sejenis haiwan peliharaan yang berwarna merah jambu dan berbau busuk... sangat dibenci masyarakat islam dan dipinggirkan)= mat pig

tank said...

@seyn- tolong jangan sepahkan sampah-sampah di jalan... dan kencing di toilet... berlatih lagi jika gagal...

Zoe Ana Yusof said...

aloh, seyn. takpayah la kawan ngan anjing2 tu ha. meh kawan ngan aku meh.

Hahahaha.

tank said...

@zoe ana- elok la tue... tolong bawak die jauh dari pandangan...

matpik said...

mngkin nama aku laen dari yang laen..

kenapa??

kerna aku istimewa..aku ada personaliti diri sendiri..tak perlu terbawa-bawa gaya dan tingkah laku mereka yang laen..

bali hambali said...

gile ko ni pecaye tahyul..
tgok2 tafsiran die sume salah

seyn said...

shibai la tank..

t=tp

a=aku

n=no

k=konek

p/s:it means u r BITCH!!!

NA said...

jadi tank itu nama manja anda?
how to pronounce nih.
taaaaaaannnkkkk.....(bukan2 bukan macam tu. prektis lagi dengan lebih manja)
gegegege

Anep said...

Tafsiran nama datang dari mimpi. (sama seperti tafsiran tahi lalat, bentuk bibir atau saiz payudara)

T.A.N.K


T = TAHI. Dengan kata lain najis. Maka manusia jenis ini adalah bersifat pengotor dan berbau. Lebih mesra dipanggil SHIT.

A = ANJING. Terang-terangan haram. Maka x boleh disentuh dan perlu disamak apabila bersentuhan kulit.

N = NAJIS. Sama dengan tahi.

K = KELDAI. Degil dan berbau keldai. Binatang yang sering diberi nama timangan BANGSAT oleh tuannya kerana degil dan tidak pantas seperti kuda.

*harap zoe ana paham jenis manusia bernama TANK.

Zoe Ana Yusof said...

Tafsiran nama datang dari mimpi. (sama seperti tafsiran tahi lalat, bentuk bibir atau saiz payudara)

hahaha.agaknye apa tafsiran tahi lalat aku yang dekat mulut ni.

dan tak penah dengar pon saiz payudara yang ditafsirkan?

adakah lelaki juga mempunyai payudara/man boobs selain lelaki2 gemuk yang obese?

aaahh. tahi ada di mana2 sahaja.

dalam badan kamu pun ada tahi.tahi dari hidung, bontot,mata, kuku dan juga gigi.

Anep said...

Mereka yang mempunyai tahi lalat di mulut hendaklah diam jika perlu kerana jika tidak tahi lalat itu akan berasa sakit ditampar.

pfftt! okay itu hanya tafsiran aku

tafsiran boobs mestilah ada.
contohnya jika ia terlampau besar maka boleh ditafsirkan payudara itu plastik.

pfftt! okay itu hanya tafsiran aku jugak

tafsiran tentang tahi lain aku x taw. Cuba kamu google dulu. (contohnya, google "tafsiran tahi bontot di muka)

tank said...

@matpik- kau tiada identiti... jika pak polisi tahan, mungkin juga kau akan ditahan reman beberapa hari kerana kurang kepastian asal usul...

@bali hambali- aku tak percaya... lebih kepada hiburan semata... jangan salah anggap...

@seyn- apa yang cuba kau sampaikan? adakah cuba untuk menyesatkan aku?

@nazminabdullah- sikit pon tidak manja... kalau kau panggil aku begitu di dunia luar, pasti aku akan lari jauh dari kau....

@pemberita- mungkin kau kepingin tafsiran sebenar di sebalik nama ANEP... biar aku jelaskan..

A = abandoned ( perkataan yang paling sesuai untuk tafsiran ini ialah diabaikan atau buangan... jadi ia bermaksud tidak perlu atau tidak penting atau hanya layak bersama sampah-sampah terbiar)

N = naive ( mentah,kurang gunakan otak,bendul,samdol... dan sampah)

E = embun ( watak dalam filem melayu yang hanya layak dijadikan mangsa rogol paksa oleh tentera jepun... hilang maruah dan kemaluan)

P = aku tidak mahu menulis perkataannya di sini... semua sedia maklum kemaluan wanita yang bermula dengan huruf P... jadi anep tak ubah seperti mokge ( sejenis binatang bermuka dubur yang sering mengeluarkan bunyian pelik dan membingitkan)

@zoe ana- sekarang da phm? jadi hati-hati dengan perkataan seperti ANEP...

matpik said...

personaliti yg tank tunjukkan dalam blog ini tak menunjukkan realiti..

Realitinya kehidupan tank adalah songsang dari gaya hidup yang ditunjukkan di blog ini..

farhan said...

TANK

T--> tahik lembu yg terbaek dari ladang..penuh dengan zat2 maksiat dan cukup terpelihare dari nikmat dunie..penuh dengan nafsu syahwat lg keji lagi dikeji..

A--> pangkal huruf bagi personaliti abu jahal dan abu lahabau..tidak perlu di terangkan tentang ini seperti diketahui semua lapisan umur tentang kelahabaun bliau..

N--> N untuk nahi makruf..jike ade maklok lua xtau ape nahi makruf..ini die..bia aku terangkan..maklok tank ni..adelah spesis pure joubran dengan sifat2 ingin tahu terhadap perkare2 keji sahaje..disamping itu bliau turut dihadiahkan dgn sikap busuk hati, kaki botol,telinge sumbang, kaki cagu, dan bermuke mirip ringgo kesayangan pelajar2 STAR..

K-->K ade lah utk pemuje2 calon mpp bernombor 7..jike anda mgetahui siapekah calon ini..sile lah pm saye die..knight_rider0105@yahoo.com

kesian..trime kaseh..
tiade yg benar melaenkan yg benar sahaje..

Zoe Ana Yusof said...

tank pemuja calon MPP?

MPP kat sini sume kerek dan macam bagus.

hahaha.

iLa SindaReLa said...

haha..
best2..
tp 1 huruf je dh bnyk mkne..
bley caye ke ni..
haha..

tank said...

@matpik- kenapa kau selalu susah berhadapan dengan realiti?

@farhan- tafsiran yang kau berikan cukup untuk menunjukkan kebencian sebab ianya palsu... biar aku jelaskan kebenaran...

P.A.A.N

P = palat (bapa kepada tahi... selalu digunakan untuk sesuatu yang berbau pundi, jijik, kepam dan selalu berada di bahagian badan mudah berpeluh)

gandaan A cukup jelas untuk menunjukkan Ari-Ari... sejenis bulu di bahagian pubis)

N = neraka...

@zoe ana- ceh, kau jangan percaya semua fitnah... semuanya cemburukan aku... MPP dan aku bagai anjing dengan manusia... selalu juga aku baling dengan batu kalau MPP bertindak agresif...

@ ^^ ila_sindarela ^^- kalau kau mahu selamat, percaya adalah tindakan bijak...

matpik said...

tank hensem...

komen??

Anonymous said...

ooiiiii.. ni ape kes??

amy said...

hakhak. leh caye ke? ;p

matpik said...

aku mengharap penulis blog mengomen komen aku yang terdahalu...

@hey ini aku - ni kes polis..masih dalam siasatan..
@amyfahmi - usah percaya..tu hanya mitoss..

seyn said...

tolongla jgn fitnah tank yg hensem lagi kacak macam dubur mokge...

tank..betulke saya dgr sedara terlibat dlam MPP..anda amat najis kalau masuk MPP..anda layak masuk rotaract club..

ceri masam said...

seyn dengan tank!

elok menor komer berdua nih ha!

hehehheeheheh :p

matpik said...

tank dan seyn amat gay KATA SERU 30 KALI..

tank said...

@hey...ini aku- kau ajukan pada siapa?

@amyfahmi- kalau berkaitan buruk tentang aku, buang jauh-jauh istilah percaya...

@seyn- aku lagi berasa najis bila digosip dengan kau...

@one love- yang elok aku je, seyn tak...

November 5, 2008 1:10 AM

tank said...

@matpik- ok fine... aku tak berminat pada kau berdua... tp kalau bayarkan duit makan aku, mungkin kita boleh tetapkan satu janji temu yang romantis..

iLa SindaReLa said...

hish..
try check bnyk kali..
meaning lain2 yg kua..
xleh caye..

~PA-JiN~ said...

hahaha...camtu nama hg??? hahaha
tunggu la bila aku bg taw konoha...
pasti seluruh konoha akan melakukan gerak gempur meletakkan kaki ke muka hg...wahahahaha

tank said...

@^^ iLa_siNdaReLa ^^- hanya untuk berhibur... tidak perlu meletakkan harapan tinggi untuk mempercayainya...

@~PA-JiN~ atau gerak gempur untuk menyanjung tinggi keperibadian dan kegagahan aku?